Szkolenie sprzedaż telefoniczna rozwija i wzmacnia umiejętności telefonicznej drogi sprzedaży. Uczestnicy uczą się prowadzenia rozmów telefonicznych, rozpoznawania potrzeb klientów, technik sprzedaży, właściwego prezentowania oferty i zamykania sprzedaży. Po odbytym szkoleniu bez przeszkód będziesz mógł łączyć się z klientami bez poczucia lęku, strachu i co najważniejsze, osiągać dobre wyniki w sprzedaży telefonicznej.

Cele szkolenia sprzedaż telefoniczna

  • Planowanie i profesjonalne prowadzenie rozmów telefonicznych.
  • Doskonalenie i rozwój umiejętności sprzedażowych, wiedzy i wyników w kontakcie telefonicznym i mailowym z klientem.
  • Wzmocnienie i rozwinięcie motywacji do realizacji powierzonych zadań.

Ponadto, dowiesz się jak:

  • Przezwyciężać niechęć, lęk i strach przed telefonowaniem.
  • Ustanawiać i osiągać cele.
  • Mierzyć sukces.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie sprzedaż telefoniczna

  • Osoby zajmujące się sprzedażą i pozyskiwaniem klientów: konsultantów, specjalistów i doradców ds. sprzedaży, handlowców, doradców handlowych, przedstawicieli handlowych.
  • Sprzedawców, którzy nie mieli wcześniej doświadczenia w tym zakresie.
  • Sprzedawców, którzy muszą „odświeżyć” swoją wiedzę i chcą podnieść swoje umiejętności.
  • Nowych sprzedawców.
  • Osób aspirujących na w/w stanowiska.
  • Menedżerów i kierowników sprzedaży.
  • Właścicieli firm i przedsiębiorstw.

 

W programie szkolenia m.in.:

Jak skutecznie sprzedawać – zrozumienie procesu sprzedaży

Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami

  • Nawiązanie kontaktu z klientem
    • Sztuka zadawania pytań i rozpoznawania potrzeb klienta
    • Przedstawienie oferty językiem korzyści
    • Przezwyciężanie obiekcji klienta
    • Potwierdzenie ustaleń i zamykanie kontaktu
  • Efektywna komunikacja w rozmowie telefonicznej
    • Efektywne posługiwanie się głosem, jako głównym narzędziem komunikacji przez telefon (właściwy ton i barwa głosu, tempo i rytm mówienia, forma komunikatu)
    • Kluczowe słowa ułatwiające sprzedaż

Zarządzanie telefoniczną rozmową sprzedażową

  • Follow up, śledzenie i kontynuowanie kontaktu
  • Prowadzenie notatek, aktualizowanie bazy kontaktów
  • Uwzględnienie potrzeb klientów przy budowaniu oferty handlowej
  • Prowadzenie profesjonalnej korespondencji biznesowej, mailowej

Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej z klientem

 

Metody szkoleniowe

  • Warsztaty
  • Ćwiczenia
  • Dyskusje grupowe
  • Analizy przypadków
  • Mini-wykłady

 

Osoba prowadząca szkolenie

sebastian-szymanski-info

 

 

 

 

 

Czas trwania szkolenia

1 dzień (6 godzin) – Rozpoczęcie godz. 9:00 – zakończenie godz. 15:00.

 

Cena szkolenia

1250,00 zł netto za osobę.

W cenie szkolenia – materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe.

Dodatkowo:

  • Hot-line. Uczestnik może poprosić o indywidualne porady i wskazówki e-mailowe lub telefoniczne od wykładowcy do 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia.
  • Nieograniczony dostęp do materiałów szkoleniowych wspomagających szkolenie w formie tradycyjnej.
  • Wskazanie bibliografii dopasowanej do treści szkolenia.

System rabatowy

  • Przy zgłoszeniu 2 osób – 5% rabatu.
  • Przy zgłoszeniu 3 osób – 10 % rabatu.
  • Przy zgłoszeniu powyżej 5 osób 15% rabatu.

 

zloz-zamowienie

Miejsce szkolenia

Szkolenia otwarte organizowane są na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje na temat adresu i dojazdu będą wysyłane bezpośrednio do uczestników.

 

Informacje dodatkowe

Ze względu na warsztatowy i kameralny charakter zajęć, na szkoleniu grupa jest ograniczona do 8 osób! Minimalna liczba osób w grupie, zapewniająca rozpoczęcie zajęć to 2 osoby.

Powyższe szkolenie może zostać dopasowane do potrzeb Państwa Firmy i zrealizowane, jako szkolenie wewnętrzne (zamknięte).

 

zloz-zamowienie

 

Co o szkoleniu mówią uczestnicy

„Jestem bardzo wdzięczna za elektryzujące szkolenie! Wszystkie porady, wskazówki były po prostu świetne. Pomogły mi ocenić na co warto zwrócić uwagę w sprzedaży. Poza tym otworzyło się dla mnie okno na świat, na pewno teraz wiem więcej i odpowiednio wykorzystam zdobytą wiedzę.” – Maria Zielińska

„Teraz już wiem, że do każdej rozmowy telefonicznej z klientem trzeba się wcześniej dobrze przygotować. Do tej pory nie miałem żadnego planu na takie rozmowy, po prostu liczyłem na szczęście. Dzięki szkoleniu ze sprzedaży telefonicznej Sebby Sales Consulting, w którym wziąłem udział mam już kilka świetnych pomysłów na dotarcie ze swoją ofertą do potencjalnych klientów i wiem, jakich błędów nie popełniać.” Wielkie Dzięki! – Andrzej L.

„Jestem bardzo zadowolona z zaoferowanego szkolenia, które przeszłam u Pana Sebastiana Szymańskiego. Pan Sebastian Szymański jest osobą godną polecenia. Miałam możliwość indywidualnego szkolenia, przystosowanego wyłącznie pod kierunek pracy jakiej obecnie szukam. Po zakończeniu dostałam certyfikat, na którym mi bardzo zależało. Polecam bardzo. Pozdrawiam”  – Justyna Murawska

„Dzięki szkoleniu organizowanym przez Sebby Sales Consulting mogłem podszkolić swój warsztat sprzedażowy i rozwinąć umiejętności, gdyż szkoleń w mojej firmie jest coraz mniej!” Mam zamiar nadal korzystać z Państwa usług” – Grzegorz

 

Sprawdź nasze pozostałe szkolenia