Szkolenie skuteczny sprzedawca cechuje praktyczne podejście do tematu sprzedaży. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów popartych mini-wykładami, pogłębia i wzbogaca wiedzę każdego sprzedawcy, bez względu na doświadczenie i sprzedawany produkt czy usługę. Uczestnicy przechodzą gruntowne przeszkolenie, dotyczące podstawowych umiejętności, technik i strategii w zakresie sprzedaży.

Cele szkolenia skuteczny Sprzedawca

  • Zapoznanie uczestników z podstawowymi technikami i strategiami sprzedaży.
  • Rozwój i nabywanie nowych umiejętności poprzez doświadczanie.
  • Wzmocnienie i rozwinięcie motywacji do realizacji powierzonych zadań.
  • Uzyskanie zdroworozsądkowych porad i wskazówek.

 

Szkolenie skuteczny sprzedawca skierowane jest w szczególności do:

  • Osób zajmujących się sprzedażą: konsultantów, specjalistów i doradców ds. sprzedaży, handlowców, doradców handlowych, przedstawicieli handlowych.
  • Sprzedawców, którzy nie mieli wcześniej doświadczenia w tym zakresie.
  • Sprzedawców, którzy muszą „odświeżyć” swoją wiedzę i chcą podnieść swoje umiejętności.
  • Nowych sprzedawców.
  • Osób aspirujących na w/w stanowiska sprzedażowe.
  • Menedżerów i kierowników sprzedaży.
  • Właścicieli firm i przedsiębiorstw.

 

Program szkolenia skuteczny sprzedawca

Dzień 1

Co ma wpływ na sukces w sprzedaży

  • Co sprawia, że jedni osiągają sukces w sprzedaży, a inni tkwią w tym samym miejscu
  • Jakich błędów, koniecznie należy unikać

Zrozumienie procesu sprzedaży

  • Strategia sprzedaży
  • Co motywuje klienta do zakupu
  • Proces sprzedaży

Współgranie z klientem

  • Sztuka zadawania pytań
  • Jak zostać uważnym słuchaczem
  • Przedstawienie oferty językiem korzyści
  • Przewidywanie i pokonywanie obiekcji
  • Słowa ułatwiające i utrudniające sprzedaż
  • Mowa ciała
  • Sposoby na budowanie i pielęgnowanie dobrych relacji z klientem

Dzień 2

Podsumowanie dnia pierwszego

Przygotowanie do spotkania z klientem

  • Jak zaplanować, przygotować i przeprowadzić udane spotkanie handlowe
  • Jak rozpoznawać i zrozumieć potrzeby klienta – Na co warto zwrócić uwagę
  • Jak zaprezentować firmę, produkt i siebie w świetle tego, czego chcą i klienci

Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem

  • Scenariusz, wprowadzenie, realizacja
  • Podstawowe umiejętności sprzedaży przez telefon,
  • Najczęściej popełniane błędy w kontakcie telefonicznym z klientem
  • Zarządzanie telefoniczną rozmową sprzedażową; follow up, śledzenie i kontynuowanie kontaktu
  • Jak skutecznie sprzedawać, efektywnie wykorzystując czas

Efektywna komunikacja mailowa z klientem

  • Korespondencja w wiadomościach elektronicznych – zasady
  • Odpowiadanie na zapytania od klientów, uzyskiwanie informacji
  • Przygotowanie do napisania maila

Zakończenie szkolenia – plan działania

 

Metody szkoleniowe

  • Warsztaty
  • Ćwiczenia
  • Dyskusje grupowe
  • Analizy przypadków
  • Mini-wykłady

 

Osoba prowadząca szkolenie

sebastian-szymanski-info

 

 

 

 

 

 

Czas trwania szkolenia

2 dni – (12 godzin).

1 dzień (6 godzin) – Rozpoczęcie godz. 9:00 – zakończenie godz. 15:00.

2 dzień (6 godzin) – Rozpoczęcie godz. 9:00 – zakończenie godz. 15:00.

 

Cena szkolenia

2500,00 zł netto za osobę.

W cenie szkolenia – materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe.

Dodatkowo:

  • Hot-line. Uczestnik może poprosić o indywidualne porady i wskazówki e-mailowe lub telefoniczne od wykładowcy do 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia.
  • Nieograniczony dostęp do materiałów szkoleniowych wspomagających szkolenie w formie tradycyjnej.
  • Wskazanie bibliografii dopasowanej do treści szkolenia.

System rabatowy

  • Przy zgłoszeniu 2 osób – 5% rabatu.
  • Przy zgłoszeniu 3 osób – 10 % rabatu.
  • Przy zgłoszeniu powyżej 5 osób 15% rabatu.

zloz-zamowienie

 

Miejsce szkolenia

Szkolenia otwarte organizowane są na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje na temat adresu i dojazdu będą wysyłane bezpośrednio do uczestników.

 

Informacje dodatkowe

Ze względu na warsztatowy i kameralny charakter zajęć, na szkoleniu grupa jest ograniczona do 8 osób! Minimalna liczba osób w grupie, zapewniająca rozpoczęcie zajęć to 2 osoby.

Powyższe szkolenie może zostać dopasowane do potrzeb Państwa Firmy i zrealizowane, jako szkolenie wewnętrzne (zamknięte).

zloz-zamowienie

 

Co mówią o szkoleniu uczestnicy?

„Dziękuję Panu Sebastianowi za profesjonalne, a zarazem bardzo przyjemne wprowadzenie mnie do świata sprzedaży. Jestem przekonany, że jako początkujący handlowiec posiadłem solidny fundament rzetelnej wiedzy potrzebnej do pracy w tym zawodzie. Na pewno jeszcze nie raz z przyjemnością skorzystam z wiedzy Pana Sebastiana.” – Bartosz Kornacki.

„Panie Sebastianie, dziękuję za elektryzujące szkolenie. Dzięki poradom i wskazówkom, które były po prostu świetne otworzyło się dla mnie okno na świat sprzedaży, na który patrzyłam i pojmowałam w inny sposób. Na pewno wykorzystam w praktyce zdobytą wiedzę. Serdecznie polecam!” Anna M.

 

Sprawdź nasze pozostałe szkolenia