Dbanie o zadowolenie klientów i zapewnienie im doskonałej obsługi jest jednym z najważniejszych elementów prowadzenia biznesu i naprawdę nie jest trudne. Wystarczy tylko być właściwie nastawionym i trzymać się określonych zasad. I Ty możesz prowadzić profesjonalną obsługę klienta, jeżeli zdecydujesz się na nasze szkolenia z tego zakresu.

 

Cele szkolenia profesjonalna obsługa klienta

  • Dostarczenie niezbędnej wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta.
  • Poznanie technik efektywnej komunikacji w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym.
  • Rozwój praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
  • Przygotowanie do obsługi klienta w trudnych sytuacjach.

 

Korzyści

  • Podniesienie jakości świadczonych usług i obsługi klientów.
  • Wzrost satysfakcji i zadowolenia klientów.
  • Zmniejszenie liczby reklamacji.
  • Zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontakcie z klientami.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie profesjonalna obsługa klienta?

  • Pracownicy i menedżerowie działu obsługi klienta.
  • Konsultanci telefonicznej obsługi klienta.
  • Pracownicy biura obsługi klienta (BOK).
  • Pracownicy administracji, urzędów, spółdzielni mieszkaniowych, obsługujący interesantów.
  • Osoby aspirujące na dane stanowiska.

 

zloz zamowienie Szkolenie profesjonalna obsługa klienta

 

Program szkolenia

 

1. Przygotowanie do spotkania z klientem – Na co warto zwrócić uwagę

  • Efekt pierwszego wrażenia.
  • Postawa i mowa ciała w rozmowie z klientem.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna ich rola w odbiorze przez rozmówcę.

2. Efektywna komunikacja z klientem przez telefon – Telefoniczna obsługa klienta

  • Sztuka słuchania, zadawania pytań i badania potrzeb klienta.
  • Język korzyści.
  • Słowa wywołujące pozytywne i negatywne reakcje klientów.
  • Najczęstsze obiekcje i zastrzeżenia klienta i sposoby radzenia sobie z nimi.

3. Komunikacja mailowa z klientem

  • Odpowiadanie na zapytania od klientów, uzyskiwanie informacji.
  • Przygotowanie do napisania maila.

4. Obsługa trudnego klienta

  • Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami.
  • Trudny, wrogi, agresywny, awanturujący się klient – jak sobie radzić?

 

Metody szkoleniowe

  • Warsztaty.
  • Ćwiczenia.
  • Dyskusje grupowe.
  • Analizy przypadków.
  • Mini-wykłady.

 

Prowadzący szkolenie

 

bio Szkolenie profesjonalna obsługa klienta

 

Szczegóły organizacyjne szkolenia

  • Czas trwania szkolenia: 8h szkoleniowych.
  • Ilość osób w grupie: 3-10.
  • Godzina rozpoczęcia: do ustalenia.
  • Miejsce szkolenia: u Klienta, bądź w innym wskazanym miejscu.
  • Termin szkolenia do ustalenia.

 


Cena szkolenia: 3000,00 zł netto


 

W cenie szkolenia

  • Materiały szkoleniowe.
  • Hot-line. Uczestnik może poprosić o indywidualne porady i wskazówki e-mailowe lub telefoniczne od wykładowcy do 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia.
  • Nieograniczony dostęp do materiałów szkoleniowych wspomagających szkolenie w formie tradycyjnej.
  • Wskazanie bibliografii dopasowanej do treści szkolenia.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia dla uczestnika szkolenia.

 

Dodatkowe informacje

  • Program szkolenia może zostać dopasowany do potrzeb i specyfiki Państwa firmy.
  • Aby zamówić szkolenie potrzebujemy ok. 2-tygodniowego wyprzedzenia w rezerwacji terminu.
  • Szkolenie może zostać zamówione jako indywidualne (praca w formule 1 na 1 w formie indywidualnej sesji szkoleniowej).

 

zloz zamowienie Szkolenie profesjonalna obsługa klienta

 

Opinie uczestników szkoleń

„Szkolenia przeprowadzone przez Pana Sebastiana Szymańskiego są dla mnie inspiracją do pracy z klientami i skarbnicą wiedzy o profesjonalnej sprzedaży i obsłudze klienta – Jeszcze raz Dziękuję!” – Karolina Stępniewska

„Ze szkoleń organizowanych przez Sebby Sales Consulting zawsze czerpię ogromną wiedzę, dzięki czemu mogę być lepszym doradcą w sali sprzedaży. Zyskuję w oczach przełożonych, bo jestem pracownikiem zorientowanym w branży i pewniejszym siebie. Dla klientów mogę pełnić funkcję eksperta sprzedaży. – Marek K.

 

Sprawdź nasze pozostałe szkolenia