Dbanie o zadowolenie klientów i zapewnienie im doskonałej obsługi jest jednym z najważniejszych elementów prowadzenia biznesu i naprawdę nie jest trudne. Wystarczy tylko być właściwie nastawionym i trzymać się określonych zasad. I Ty możesz prowadzić profesjonalną obsługę klienta, jeżeli zdecydujesz się na nasze szkolenia z tego zakresu.

Cele szkolenia profesjonalna obsługa klienta

  • Dostarczenie niezbędnej wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta.
  • Poznanie technik efektywnej komunikacji w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym.
  • Rozwój praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
  • Przygotowanie do obsługi klienta w trudnych sytuacjach.

Korzyści

  • Podniesienie jakości świadczonych usług i obsługi klientów.
  • Wzrost satysfakcji i zadowolenia klientów.
  • Zmniejszenie liczby reklamacji.
  • Zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontakcie z klientami.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie profesjonalna obsługa klienta?

  • Pracownicy i menedżerowie działu obsługi klienta.
  • Konsultanci telefonicznej obsługi klienta.
  • Pracownicy biura obsługi klienta (BOK).
  • Pracownicy administracji, urzędów, spółdzielni mieszkaniowych, obsługujący interesantów.
  • Osoby aspirujące na dane stanowiska.

 

W programie szkolenia m.in.:

Efektywna komunikacja z klientem przez telefon – telefoniczna obsługa klienta

  • Sztuka słuchania, zadawania pytań i badania potrzeb klienta
  • Język korzyści
  • Słowa wywołujące pozytywne i negatywne reakcje klientów
  • Najczęstsze obiekcje i zastrzeżenia klienta i sposoby radzenia sobie z nimi

Przygotowanie do spotkania z klientem – Na co warto zwrócić uwagę

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Postawa i mowa ciała w rozmowie z klientem
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna ich rola w odbiorze przez rozmówcę

Efektywna komunikacja mailowa z klientem

  • Odpowiadanie na zapytania od klientów, uzyskiwanie informacji
  • Przygotowanie do napisania maila

Obsługa trudnego klienta

  • Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami
  • Trudny, wrogi, agresywny, awanturujący się klient – jak sobie radzić?

 

Metody szkoleniowe

  • Warsztaty
  • Ćwiczenia
  • Dyskusje grupowe
  • Analizy przypadków
  • Mini-wykłady

 

Osoba prowadząca szkolenie

sebastian-szymanski-info

 

 

Czas trwania szkolenia

1 dzień (6 godzin) – Rozpoczęcie godz. 9:00 – zakończenie godz. 15:00.

 

Cena szkolenia

1250,00 zł netto za osobę.

W cenie szkolenia – materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe.

Dodatkowo

  • Hot-line. Uczestnik może poprosić o indywidualne porady i wskazówki e-mailowe lub telefoniczne od wykładowcy do 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia.
  • Nieograniczony dostęp do materiałów szkoleniowych wspomagających szkolenie w formie tradycyjnej.
  • Wskazanie bibliografii dopasowanej do treści szkolenia.

System rabatowy

  • Przy zgłoszeniu 2 osób – 5% rabatu.
  • Przy zgłoszeniu 3 osób – 10 % rabatu.
  • Przy zgłoszeniu powyżej 5 osób 15% rabatu.

 

zloz-zamowienie

 

Miejsce szkolenia

Szkolenia otwarte organizowane są na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje na temat adresu i dojazdu będą wysyłane bezpośrednio do uczestników.

 

Informacje dodatkowe

Ze względu na warsztatowy i kameralny charakter zajęć, na szkoleniu grupa jest ograniczona do 8 osób! Minimalna liczba osób w grupie, zapewniająca rozpoczęcie zajęć to 2 osoby.

 

Powyższe szkolenie może zostać dopasowane do potrzeb Państwa Firmy i zrealizowane, jako szkolenie wewnętrzne (zamknięte).

zloz-zamowienie

 

Co o szkoleniu mówią uczestnicy

„Szkolenia przeprowadzone przez Pana Sebastiana Szymańskiego są dla mnie inspiracją do pracy z klientami i skarbnicą wiedzy o profesjonalnej sprzedaży i obsłudze klienta – Jeszcze raz Dziękuję!” – Karolina Stępniewska

„Ze szkoleń organizowanych przez Sebby Sales Consulting zawsze czerpię ogromną wiedzę, dzięki czemu mogę być lepszym doradcą w sali sprzedaży. Zyskuję w oczach przełożonych, bo jestem pracownikiem zorientowanym w branży i pewniejszym siebie. Dla klientów mogę pełnić funkcję eksperta sprzedaży. – Marek K.

 

Sprawdź nasze pozostałe szkolenia