Szkolenie jest przeglądem dobrych praktyk gwarantujących sukcesy oraz stanowi inspirację do wdrożenia wielu nowych rozwiązań z zakresu efektywnej sprzedaży i obsługi klienta w sklepie. W trakcie trwania szkolenia uczestnicy nabywają wiedzę z zakresu handlu i profesjonalnej obsługi klienta, technik sprzedaży i komunikacji z klientem, budowania dobrych relacji oraz psychologii sprzedaży.

Cele szkolenia profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży w sklepie

  • Przełamanie złożoności procesu sprzedaży.
  • Osiąganie zamierzonych rezultatów.
  • Zaangażowanie klienta do następnych działań i częstszych odwiedzin.
  • Przeniesienie umiejętności sprzedażowych na wyższy poziom.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie profesjonalna obsługa klienta i techniki sprzedaży w sklepie

  • Pracownicy sklepów detalicznych: sprzedawcy, doradcy klienta, doradcy ds obsługi klienta, ekspedientki – niezależnie od branży i wielkości.
  • Osoby aspirujące na w/w stanowiska.
  • Osoby chcące poznać arkana zawodu pracownika sprzedaży i obsługi klienta w sklepie.
  • Właściciele i menedżerowie sklepów.

 

W programie szkolenia m.in.:

Etapy pro klienckiego modelu sprzedaży

  • Nawiązanie kontaktu z klientem
  • Komunikacja niewerbalna – efekt pierwszego wrażenia, postawa, mowa ciała
  • Komunikacja werbalna: barwa, tembr głosu, tempo mówienia, pauzy
  • Sztuka słuchania i zadawania pytań
  • Prezentacja oferty, język korzyści
  • Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów
  • Zaproszenie do kupna – finalizowanie sprzedaży

Psychologiczne typy klientów – jak ich zidentyfikować i z nimi postępować

Obsługa trudnego klient – sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami

Najczęściej popełniane błędy w kontakcie z klientem

Karta gwarancyjna obsługi klienta

 

Metody szkoleniowe

  • Warsztaty
  • Ćwiczenia
  • Dyskusje grupowe
  • Analizy przypadków
  • Mini-wykłady

 

Osoba prowadząca szkolenie

sebastian-szymanski-info

 

 

 

 

 

 

Czas trwania szkolenia

1 dzień (6 godzin) – Rozpoczęcie godz. 9:00 – zakończenie godz. 15:00.

 

Cena szkolenia

1250,00 zł netto za osobę.

W cenie szkolenia – materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe.

Dodatkowo:

  • Hot-line. Uczestnik może poprosić o indywidualne porady i wskazówki e-mailowe lub telefoniczne od wykładowcy do 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia.
  • Nieograniczony dostęp do materiałów szkoleniowych wspomagających szkolenie w formie tradycyjnej.
  • Wskazanie bibliografii dopasowanej do treści szkolenia.

System rabatowy

  • Przy zgłoszeniu 2 osób – 5% rabatu.
  • Przy zgłoszeniu 3 osób – 10 % rabatu.
  • Przy zgłoszeniu powyżej 5 osób 15% rabatu.

zloz-zamowienie

 

Miejsce szkolenia

Szkolenia otwarte organizowane są na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje na temat adresu i dojazdu będą wysyłane bezpośrednio do uczestników.

 

Informacje dodatkowe

Ze względu na warsztatowy i kameralny charakter zajęć, na szkoleniu grupa jest ograniczona do 8 osób! Minimalna liczba osób w grupie, zapewniająca rozpoczęcie zajęć to 2 osoby.

Powyższe szkolenie może zostać dopasowane do potrzeb Państwa Firmy i zrealizowane, jako szkolenie wewnętrzne (zamknięte).

zloz-zamowienie

 

Co o szkoleniu mówią uczestnicy

„Panie Sebastianie, jeszcze raz dziękuje za szkolenie, które uświadomiło mi gdzie popełniłam błędy i teraz wiem nad czym powinnam popracować żeby być bardziej skutecznym sprzedawcą i przedsiębiorcą” – Magdalena Wyszomirska-Osowska.

Szkolenie, w którym miałem przyjemność uczestniczyć obfitowało w liczne, trafne porady dotyczące właściwego podejścia do klientów. Zapisałem się na nie, ponieważ chcę wiedzieć, jak skutecznie sprzedawać, szczególnie na trudnym rynku, gdzie konkurencja marketów i dyskontów rośnie w zastraszającym tempie.” – Michał Zwoliński

 

Sprawdź nasze pozostałe szkolenia