Jedną z najczęściej stosowanych form komunikacji z firmami, kontrahentami i klientami jest korespondencja elektroniczna – korespondencja e-mailowa. Wspomaga ona codzienną pracę dając możliwość docierania do potencjalnych klientów z ofertą, przesyłania listów handlowych, umów, wymianę informacji biznesowych, w tym o nowych produktach i usługach. Korespondencja mailowa to wygodne rozwiązanie, jednak nieodpowiednie z niej korzystanie może doprowadzić do obniżenia jakości komunikacji, a w konsekwencji osłabieniu wizerunku Twojej firmy.

 

Cele szkolenia profesjonalna korespondencja biznesowa, e-mailowa

  • Poznanie technik efektywnej komunikacji z klientem.
  • Podniesienie efektywności tworzenia biznesowej korespondencji mailowej, korespondencji elektronicznej.
  • Budowanie dobrych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • Osoby na stanowiskach handlowych, menedżerskich.
  • Pracownicy działu obsługi klienta / Back Office.
  • Pracownicy działu personalnego, płac, administracji.
  • Osoby odpowiedzialne za kontakt mailowy z klientami.
  • Właściciele firm, przedsiębiorcy.

 

zloz zamowienie Szkolenie profesjonalna korespondencja biznesowa, e mailowa

 

Program szkolenia

1. Efektywna komunikacja mailowa, biznesowa z klientem – zasady.

  • Układ wiadomości, struktura oraz zawartość mailowej korespondencji biznesowej.
  • Temat wiadomości.
  • Powitanie.
  • Treść wiadomości mailowej.
  • Stopka wiadomości – tworzenie i dodawanie podpisu do wiadomości.
  • Adresowanie wiadomości (BC, CC).
  • Załączniki.
  • Potwierdzenie wysłania.

2. Najczęściej popełniane błędy w komunikacji mailowej.

3. Wysyłanie odpowiedzi na zapytania e-mailowe od klientów, uzyskiwanie informacji – ćwiczenia.

4. Redagowanie treści maila wysyłanego do klienta – przykłady i ćwiczenia.

 

Metody szkoleniowe

  • Warsztaty.
  • Ćwiczenia.
  • Dyskusje grupowe.
  • Analizy przypadków.
  • Mini-wykłady.

 

Prowadzący szkolenie

 

bio Szkolenie profesjonalna korespondencja biznesowa, e mailowa

 

Szczegóły organizacyjne szkolenia

  • Czas trwania szkolenia: 8h szkoleniowych.
  • Ilość osób w grupie: 3-10.
  • Godzina rozpoczęcia: do ustalenia.
  • Miejsce szkolenia: u Klienta, bądź w innym wskazanym miejscu.
  • Termin szkolenia do ustalenia.

 


Cena szkolenia: 3000,00 zł netto


 

W cenie szkolenia

  • Materiały szkoleniowe.
  • Hot-line. Uczestnik może poprosić o indywidualne porady i wskazówki e-mailowe lub telefoniczne od wykładowcy do 2 miesięcy po zakończeniu szkolenia.
  • Nieograniczony dostęp do materiałów szkoleniowych wspomagających szkolenie w formie tradycyjnej.
  • Wskazanie bibliografii dopasowanej do treści szkolenia.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia dla uczestnika szkolenia.

 

Dodatkowe informacje

  • Program szkolenia może zostać dopasowany do potrzeb i specyfiki Państwa firmy.
  • Aby zamówić szkolenie potrzebujemy ok. 2-tygodniowego wyprzedzenia w rezerwacji terminu.
  • Szkolenie może zostać zamówione jako indywidualne (praca w formule 1 na 1 w formie indywidualnej sesji szkoleniowej).

 

zloz zamowienie Szkolenie profesjonalna korespondencja biznesowa, e mailowa

 

Opinie uczestników szkoleń

„Panie Sebastianie jeszcze raz dziękuję za szkolenie, które uświadomiło mi gdzie popełniam błędy i teraz wiem nad czym powinnam popracować, żeby być bardziej skutecznym sprzedawcą i przedsiębiorcą.” – Magdalena Wiszomirska Osowska

„Dzięki szkoleniu organizowanemu przez Sebby Sales Consulting mogłem podszkolić swój warsztat sprzedażowy i rozwinąć umiejętności, gdyż szkoleń w mojej firmie jest coraz mniej! Mam zamiar nadal korzystać z Państwa usług.” – Grzegorz Michałowski

 

Sprawdź nasze pozostałe szkolenia