8 sposobów na budowanie relacji z klientem

Liczna część sprzedawców i właścicieli firm zajmuje się budowaniem relacji w niewłaściwy sposób. Rozdawanie wizytówek przypadkowym osobom, brak systematyczności w kontaktach z klientami, czy nastawianie się na szybką, często jednorazową sprzedaż, to jedne z najczęstszych błędów popełnianych w kontaktach biznesowych. Jeśli czujesz się winny z powodu takiego postępowania, nadszedł czas…

read more

Jak pozyskać klientów do hotelu. Najlepsze strategie sprzedaży usług hotelowych

Jak zwiększyć sprzedaż usług hotelowych, pozyskać nowych klientów? Czy istnieją jakieś szczególne taktyki, techniki, strategie? Czy istnieje w ogóle szansa na zyski hotelu poza sprzedażą w Internecie, portalami pośredniczącymi, rezerwacyjnymi? Te pytania nigdy się nie skończą. Jak Ty, członek zespołu sprzedaży usług hotelu, możesz sprostać tym wyzwaniom? Jak możesz zapewnić…

read more

Jak wybrać dobrą nazwę dla firmy

Stworzenie dobrej i chwytliwej nazwy firmy zajmuje trochę czasu, ale jest to jedna z najważniejszych rzeczy, które będziesz robić w trakcie procesu rozpoczynania działalności. Dobra nazwa to fantastyczny początek. Oto praktyczny przewodnik, w jaki sposób wybrać najlepszą nazwę firmy, który pozwoli zaoszczędzić ci sporo czasu, ale i pieniędzy w dalszej…

read more

Jak napisać maila, aby wywrzeć na kliencie wrażenie i zachęcić go do działania, skorzystania z oferty

Widziałem setki e-maili od różnych firm, które próbują sprzedać mi swoje produkty lub usługi. Niektóre z tych produktów czy usług są naprawdę bardzo dobre. Mogłyby usprawnić pracę czy obniżyć koszty działalności firmy, ale same e-maile są tak kiepsko napisane, że nie są w stanie przedstawić mi korzyści z podjęcia współpracy,…

read more

3 Szybkie porady na temat podnoszenia umiejętności small talk

Jak można z powodzeniem poruszać się w niezręcznej ciszy? Choć rozmowy o pogodzie, sporcie, miejscach, czy sytuacji, w której się znalazłeś mogą wydawać się błahe mogą ci jednak ułatwić komunikację z innymi. Pozwolą ci przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, otworzyć wiele nowych drzwi w świecie biznesu lub przekonać szefów, przełożonych do…

read more

Doradzałabym nie bać się działań online – Rozmowa z Moniką Maciaś o reklamie firmy w internecie

O tym jak skutecznie reklamować i promować firmę w Internecie rozmawiam dziś z Moniką Maciaś (monikamacias.pl) certyfikowanym specjalistą AdWords, która z sukcesem prowadzi kampanie wizerunkowe i sprzedażowe AdWords i Facebook dla firm z wielu branż, zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Sebastian Szymański Autor bloga, serii poradników dla przedsiębiorców i sprzedawców,…

read more