Jak podnieść jakość obsługi w salonie samochodowym. Wszystko zależy od…

jak-podniesc-jakosc-obslugi-w-salonie-samochodowym-obrazek

Kluczowym punktem różnicowania salonów samochodowych jest nie tylko oferta nowych samochodów, ale profesjonalna obsługa klienta. Aby zachować konkurencyjność, dziś już nie wystarczy spełniać oczekiwania klientów, ale je przekraczać. Fakt ten stwarza ogromne możliwości dla właścicieli salonów samochodowych i osób zarządzających, którzy powinni przeanalizować wyniki i natychmiast wprowadzić potrzebne zmiany. Poznaj reguły pomagające maksymalnie zwiększyć jakość obsługi, a tym samym satysfakcję klienta.

Continue reading

Co zrobić gdy klient prosi o zniżkę

co-zrobic-gdy-klient-prosi-o-znizke-obrazek

W rozmowie z klientem, kiedy jesteś już po prezentacji produktu lub usługi, przedstawiłeś korzyści, a klient zgodził się, że to jest właśnie to czego potrzebuje i wykazuje duże zainteresowanie, przychodzi moment, w którym pada kwestia ceny. Niestety wielu sprzedawców oblatuje wtedy strach i zbyt łatwo poddaje się – bo klient prosi o zniżkę. Produkt „tanieje” zamiast zwiększać wartość. Jak sobie poradzić z pytaniami o zniżkę?

Continue reading

68 sposobów na podniesienie Twojej sprzedaży – Pobierz darmowy e-book

68-sposobow-na-podniesienie-twojej-sprzedazy-obrazek

Dołącz do naszego Newslettera i odbierz darmowy e-book „68 sposobów na podniesienie Twojej sprzedaży”.

Już dziś możesz skorzystać z praktycznych wskazówek i podpowiedzi zawartych w poradniku, dzięki którym będziesz bliżej osiągnięcia celu i to bez względu na branżę i stanowisko jakie zajmujesz w firmie: czy jesteś sprzedawcą, kierownikiem, dyrektorem sprzedaży, właścicielem lub masz bezpośredni kontakt z klientem. Stosuj je, aby dobrze służyć klientom i odnieść sukces w sprzedaży.

Jeśli jeszcze nie zapisałeś się możesz to zrobić teraz. Wystarczy wpisać swój e-mail poniżej, a specjalny raport będzie w Twojej skrzynce odbiorczej w ciągu kilku minut. Serdecznie zapraszam 🙂

Continue reading