Blog o sprzedaży

88 pomysłów na spotkania menedżera sprzedaży z zespołem handlowym

Jakiś czas temu pisałem o spotkaniach menedżera z zespołem handlowym. Mój artykuł: Spotkania działu sprzedaży – Krajobraz przed bitwą wzbudził wśród Czytelników duże zainteresowanie, co przełożyło się na otrzymane opinie i komentarze. Wydaje się, że dalej zbyt wiele spotkań działów sprzedaży jest po prostu nudnych i mało ciekawych. Zespół siedzi…

read more

Jak pisać przekonujące teksty marketingowe

Autorką dzisiejszego wpisu jest Helena Rowińska – nastolatka, autorka bloga Słowogród. Zaprosiłem Helenę do współpracy, ponieważ ma niezwykły talent, pasję i zajęcie, które sama określa mianem „kwiecistego copywritingu”. Helena ma też ambitne plany na przyszłość związane z dziennikarstwem i rozwojem własnego bloga, który jest jej miejscem – „tajemniczym ogrodem pełnym…

read more

„Sprzedaj mi ten długopis.” Najlepsze odpowiedzi na to pytanie jakie słyszałem

Osobiście miałem tylko raz do czynienia z sytuacją, gdy ktoś na rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko sprzedawcy poprosił mnie aby „sprzedać mu ten długopis.” Myślałem wtedy, że pójdzie mi z tym łatwo. Ale myliłem się. Wpadłem w panikę, nie mogłem zebrać myśli i nie wiedziałem dokładnie, co mam powiedzieć. Tak, czy…

read more

Jak napisać maila, aby wywrzeć na kliencie wrażenie i zachęcić go do działania, skorzystania z oferty

Widziałem setki e-maili od różnych firm, które próbują sprzedać mi swoje produkty lub usługi. Niektóre z tych produktów czy usług są naprawdę bardzo dobre. Mogłyby usprawnić pracę czy obniżyć koszty działalności firmy, ale same e-maile są tak kiepsko napisane, że nie są w stanie przedstawić mi korzyści z podjęcia współpracy,…

read more

Jak bez wielkich szaleństw zbudować Program Polecający dla Twojego biznesu

Niezależnie od tego czy prowadzisz salon fryzjerski, firmę budowlaną, informatyczną, agencję reklamową czy samodzielną działalność program polecający jest doskonałym sposobem, który zapewni ci stały napływ nowych klientów. Przy odrobinie chęci, pomysłu i strategii Ty też możesz zachęcić obecnych klientów, aby rozpowszechniali i promowali twoje produkty, usługi. W tym wpisie podsunę…

read more