Blog o sprzedaży

Jak wybrać dobrą nazwę dla firmy

Stworzenie dobrej i chwytliwej nazwy firmy zajmuje trochę czasu, ale jest to jedna z najważniejszych rzeczy, które będziesz robić w trakcie procesu rozpoczynania działalności. Dobra nazwa to fantastyczny początek. Oto praktyczny przewodnik, w jaki sposób wybrać najlepszą nazwę firmy, który pozwoli zaoszczędzić ci sporo czasu, ale i pieniędzy w dalszej…

read more

Jak przekonać konsumenta do produktu, czyli najciekawsze techniki sprzedaży bezpośredniej

Każdego roku tysiące firm na całym świecie, dzięki dynamicznemu rozwojowi sektora sprzedaży bezpośredniej, sprzedaje swoje towary i usługi do szerokiej grupy konsumentów. Sprzedaż bezpośrednia wymaga od sprzedawców nie tylko znajomości podstawowych zasad i technik sprzedaży, ale także umiejętności zastosowania i wykorzystywania ich w praktyce.

read more

88 pomysłów na spotkania menedżera sprzedaży z zespołem handlowym

Jakiś czas temu pisałem o spotkaniach menedżera z zespołem handlowym. Mój artykuł: Spotkania działu sprzedaży – Krajobraz przed bitwą wzbudził wśród Czytelników duże zainteresowanie, co przełożyło się na otrzymane opinie i komentarze. Wydaje się, że dalej zbyt wiele spotkań działów sprzedaży jest po prostu nudnych i mało ciekawych. Zespół siedzi…

read more

Jak pisać przekonujące teksty marketingowe

Autorką dzisiejszego wpisu jest Helena Rowińska – nastolatka, autorka bloga Słowogród. Zaprosiłem Helenę do współpracy, ponieważ ma niezwykły talent, pasję i zajęcie, które sama określa mianem „kwiecistego copywritingu”. Helena ma też ambitne plany na przyszłość związane z dziennikarstwem i rozwojem własnego bloga, który jest jej miejscem – „tajemniczym ogrodem pełnym…

read more

„Sprzedaj mi ten długopis.” Najlepsze odpowiedzi na to pytanie jakie słyszałem

Osobiście miałem tylko raz do czynienia z sytuacją, gdy ktoś na rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko sprzedawcy poprosił mnie aby „sprzedać mu ten długopis.” Myślałem wtedy, że pójdzie mi z tym łatwo. Ale myliłem się. Wpadłem w panikę, nie mogłem zebrać myśli i nie wiedziałem dokładnie, co mam powiedzieć. Tak, czy…

read more

Jak napisać maila, aby wywrzeć na kliencie wrażenie i zachęcić go do działania, skorzystania z oferty

Widziałem setki e-maili od różnych firm, które próbują sprzedać mi swoje produkty lub usługi. Niektóre z tych produktów czy usług są naprawdę bardzo dobre. Mogłyby usprawnić pracę czy obniżyć koszty działalności firmy, ale same e-maile są tak kiepsko napisane, że nie są w stanie przedstawić mi korzyści z podjęcia współpracy,…

read more