Jak przeprowadzić udaną rozmowę sprzedażową: Skuteczne techniki sprzedaży

techniki-sprzedazy-wspolgranie-z-klientem-obrazek

Jedna z definicji sprzedaży mówi, że „Sprzedaż to w dużym stopniu współgranie między tobą [sprzedawcą], a klientem”. Umiejętność dopasowania się i współgrania z kupującym zwielokrotnia szansę na stworzenie fundamentu pod budowę dobrych relacji, a tym samym udaną sprzedaż. Jeśli komunikacja między sprzedającym, a kupującym będzie przebiegać gładko, wówczas łatwiej będzie się porozumieć, nawiązać dobry kontakt, jeśli nie, różnice będą większe.

Continue reading

Mailowa korespondencja biznesowa. O czym warto pamiętać, na co zwrócić uwagę

mailowa-biznesowa-korespondencja-z-klientem-obrazek

Słowo pisane różni się od mówionego chociażby tym, że wysyłając maila, ofertę czy list handlowy nie od razu zauważymy reakcję odbiorcy; więcej na temat przeczytasz w tym wpisie. Jednak bardzo często posługujemy się tą formą przekazu. W dzisiejszym wpisie przekaże ci kilka cennych wskazówek jak tworzyć profesjonalną e-mailową korespondencję bizneso, które podniosą twoje umiejętności skutecznej komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami oraz współpracownikami.

Continue reading