Audyt sprzedaży przeznaczony jest dla małych i średnich firm oraz przedsiębiorstw gdzie zachodzą relacje firma-klient (B2C), firma-firma (B2B).

Audyt sprzedaży ma na celu przegląd polityki sprzedaży i ocenę efektywności podejmowanych działań oraz pomaga właścicielom firm i osobom zarządzającym ujawnić możliwości zwiększenia wydajności, a ostatecznie uzyskać wzrost przychodów ze sprzedaży.

opinia-obrazek

opinia-obrazek1

Audyt sprzedaży – Korzyści:

  • Obiektywna ocena działań sprzedażowych firmy.
  • Możliwość zweryfikowania, które zadania są realizowane skutecznie, a które wymagają modyfikacji lub zmiany.
  • Zaproponowanie wdrożenia rozwiązań i usprawnień dla efektywnej pracy działów sprzedaży i obsługi klienta w firmie.

Audyt sprzedaży – Zakresy:

Zakres podstawowy

Obejmuje ogólną analizę i ekspertyzę. Audyt sprzedaży bada większość obszarów związanych ze sprzedażą w oparciu o informacje wewnętrzne firmy. Na podstawie wskazówek i informacji klienci sami opracowują plany i samodzielnie je wdrażają.

zloz-zamowienie

Zakres uproszczony

Obejmuje szczegółową analizę jedynie wybranych obszarów związanych ze sprzedażą, które chce przedefiniować i przemodelować firma, chociażby ze względu na ograniczony czas i chęć wprowadzenia szybkich zmian. Rekomendowane są tu usprawnienia i działania podnoszące efektywność procesu sprzedaży.

zloz-zamowienie

Zakres pełny

Obejmuje szczegółową analizę wszystkich obszarów procesu sprzedaży, ekspertyzę, opracowanie i wprowadzenie konkretnych planów, działań.

zloz-zamowienie

W ramach audytu sprzedaży analizujemy m.in. następujące obszary:

  • Przebieg procesu sprzedaży
  • Planowanie sprzedaży i kontrola wyników
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Metody sprzedaży
  • Kanały sprzedaży
  • Strategię sprzedaży
  • Ofertę handlową firmy
  • Kompetencje i fachowość pracowników – poziom umiejętności zawodowych.
  • Strukturę działu sprzedaży
  • Systemy motywacyjne pracowników działu sprzedaży
  • Obsługę klienta – proces, logistykę
  • Zarządzanie relacjami z klientami

Możemy też zbadać i przeanalizować wiele innych elementów, które mają wpływ na efektywność sprzedaży, i na które chce zwrócić uwagę Zamawiający.

Osoba prowadząca audyt sprzedaży

sebastian-szymanski-info

 

zloz-zamowienie

Sprawdź nasze pozostałe usługi: