+48 509 360 728

sebastian.szymanski@sebby.pl

Zamykanie sprzedaży – czyli jak nie zawieść klienta

Większość rozpoczętych transakcji sprzedażEfektywność w sprzedaży - Zrób to, czego nie robią inni sprzedawcy!. Czytaj więcej ... »y, kończy się przed czasem. Dlaczego? Ponieważ sprzedawcom brakuje odwagi na postawienie klientowi ostatniego, rozstrzygającego pytaniaJak zachęcić klienta aby wydał więcej?. Czytaj więcej ... »: „To może Pan/i to kupi”, „To może wypróbuje Pan/i nasz produkt/usługę”, które przypieczętowałoby cały, poniesiony przez nich do tej pory trud i pozwoliło zamknąć sprzedaż. Więc, jakJak budować relacje z klientem - 14 sekretnych praw. Czytaj więcej ... » się z tego wyleczyć?

Jeśli zdecydowałeś się już postawić pierwsze cztery kroki,

  1. znalazłeś klienta,
  2. umówiłeś się z nim na spotkanieNajlepsze szkolenia sprzedażowe oferują ci Twoi klienci!. Czytaj więcej ... »,
  3. zaprezentowałeś towar lub usługę,
  4. i wyczułeś, że klientAutomatyzacja sprzedaży i obsługi klienta. Wady, zalety i wyzwania.. Czytaj więcej ... » jest nim naprawdę zainteresowany,

to nic nie stoi na przeszkodzie, abyś postawił i ten ostatni: 5 – sfinalizował transakcję, bo jeśli tego nie zrobisz, to oboje … po prostu zmarnowaliście swój czasZarządzanie czasem w czterech prostych krokach. Czytaj więcej ... ». Więc nie bój się zamykania sprzedaży. Wycofując się, nigdy nie dowiesz się jak zareagowałby twój klient na złożoną przez Ciebie propozycję kupna. Co więcej, zawiedziesz go, pozbawiając możliwości złożenia Ci zamówienia.

Zamykanie sprzedaży, co jeszcze powinieneś wiedzieć

> Nigdy nie pozwól, aby twój klient zrezygnował z chęci zakupu tylko dlatego, że twoja wiara w sprzedawany produkt nie była głęboka i wystarczająca.

> Nigdy nie mów, lecz pytaj. Zadając pytania, to klient przekonuje sam siebie do zakupu i nie żywi do Ciebie z tego tytułu niechęci.

> Pamiętaj, że lękRozmowa telefoniczna z klientem - Jak pokonać strach przed odrzuceniem. Czytaj więcej ... » przed stratą jest większy, niż samo pragnienie zysku – pewnie się o tym nie raz przekonałeś, więc już najwyższy czas, abyś go przezwyciężył.

> Sprzedając jakiś produkt, nie dawaj klientowi wyboru między czymś i … niczym – „Wolałby Pan kupić mieszkanie z miejscem w garażu, czy miejscem postojowym  na zewnątrz?”. Czy już wiesz dlaczego?

Klient i niekończące się korzyści

Jeśli nabierzesz większej śmiałości, to z łatwością przyjdzie Ci poproszenie klienta o złożenie zamówienia i sfinalizowanie całej transakcji. Jeśli tak się stanie, za każdym razem będzie to twoje „małe zwycięstwo”. Lecz osobą, która odniesie z tego tytułu największą korzyść, będzie zawsze Klient – który będzie korzystał z produktu i usług w przeciwieństwie do Ciebie, który już dawno spożytkowałeś swoją część prowizji za dokonanie sprzedaży. Nieprawdaż?

css.php
Czytaj równieżclose