Wiele sklepJak zwiększyć sprzedaż w sklepie przy minimum wysiłku. Czytaj więcej ... »ów, w dalszym ciągu nie potrafi rozwiązać najprostszych problemów, które wciąż napotykają na swojej drodze klienciCzego pragną klienci? . Czytaj więcej ... », jakJak budować relacje z klientem - 14 sekretnych praw. Czytaj więcej ... » i nie potrafi poradzić sobie z nadchodzącymi wyzwaniami. A pamiętać należy, że to właśnie klienci dyktują warunki i decydują o tym, czy coś sprzedaje się dobrze, czy źle, czy firma pozostanie dalej na rynku, czy poza nim. 

Gdybyś uważniej wsłuchiwał się w dochodzące z ich strony głosy, czasami niezadowolenia, czasami rozczarowania, może łatwiej byłoby Ci się z nimi w przyszłości komunikować i lepiej zrozumiałbyś ich potrzebyCzego pragną klienci? . Czytaj więcej ... ». Więc jeśli jesteś ciekaw o co pytają i z czym borykają się na co dzień polscy klienci – Twoi klienci, poświęć chwilę i przeczytaj, co ważnego mają Ci do przekazania.

(pisownia oryginalna; komentarze polskich klientJak rozmawiać z klientem?. Czytaj więcej ... »ów odnalezione w sieci)

~Cezar5618 „Sklep zaczyna oszczędzać na reklamówkach jednorazowych lub ich braku, nie informuje klientów, że takowych już nie da i pełny „wózek” trzeba pakować po kieszeniach; reklamuje się w TV, że to jedyny supermarket, do którego można zajechać po zakupyProfesjonalna obsługa klienta w sklepie odzieżowym. Czytaj więcej ... » tygodniowe w każdym dogodnym momencie bez „swoich worków” na zakupy; uważam że to dobra droga do utraty zaufania i stałych klientów zostawiających tygodniowo pokaźne sumy pieniędzy; pozdrawiam Cezary”.

Kate85: „Zaglądam, zaglądam, ale nie kupuję. Sama nie wiem czemu. Niby tyle wszystkiego w takich atrakcyjnych cenach ale … może kiedyś coś mi przypadnie do gustu :)”

Kocham0zakupy: „Byłam w nim raz w życiu i szału nie ma. Towar rozstawiony na brzydkich paletach. Trochę produktów na półkach. Wszędzie bałagan. Brak cen przy produktach i na pólkach. Jedyny plus, że zawsze są w nim orzeszki w miodzie :)”

~a: „Zakupiony stolik mogę reklamować przez 18 miesięcy, na razie złożyłam 10 reklamacji – jak dotąd zawsze ta sama odpowiedź. No cóż to były ostatnie moje zakupy w tym sklepie – stracili klienta.”

Mtteam: „Nie rozumiem takiej polityki sklepu, sami sobie zamykają przed nosem furtkę na klienta. [...] Już mnie nie skuszą promocją, której tak naprawdę nie ma. A ceny dorównują innym sklepom więc wolę jechać do ulubionego sklepu z miłą obsługą.”

~kulka: „ [...] koszmarne praktyki najpierw wysyłają sms, że jest 20% rabatu a jak się uważnie przyjrzymy cenom to na niektórych produktach są po przeklejane ceny i to wcale nie na mniejsze”.

Agnes30: „ … naprawdę już wiele razy kupiłam produkty po terminie, mało miejsca, ciasno. Marka własna pozostawia wiele do życzenia ceny wysokie, a jakość taka sobie. ObsługaKlient niepełnosprawny - Klient, którego często niedostrzegamy. Czytaj więcej ... » to już inna sprawa; ciąglę zabiegane nie mają czasu dla klienta, w kolejce można stać i 15 min zanim się któraś z kasjerek pojawi, opryskliwe i nie uprzejme.”

~Angela: „Mam już tego dość już któryś raz zostałam oszukana!!!!! Niby o złotówki ale z perspektywy czasu mogło by się trochę tego uzbierać. Często cena bardzo widoczna zresztą okazuje się być inna na paragonie. Szkoda tylko że dowiaduje się o tym w domu czytając paragon:( ”

~Zabrzan: „Niestety od chwili kiedy wprowadzili nowe czytniki kart płatniczych przestałem korzystać z usług tej sieci. Transakcje za które płacę kartą nie wchodzą mi od razu w blokady… Księgują się one dopiero po kilku dniach (ostatnio czekałem 4 dni robocze) przez co nigdy nie wiem ile mam środków na koncie.”

MintElegance: „Nie lubię tylko ochroniarzy [...], chodzą za człowiekiem jak za złodziejem:/ Jakby w ogóle nie rozumieli tego, że człowieka w szczególności płci kobiecej musi dłuuugo pochodzić po sklepie, wszystko zobaczyć i obmacać :P”

~nieistotne kto: „Sklep bardzo drogi, w internecie można znaleźć połowę tańsze te same towary. Zdenerwowało mnie to, że Pani [...] nie chciała mi założyć karty stalego Klienta ponieważ nie chciałam podac telefonu. Tłumaczę Pani, że nie posiadam telefonu, a ona uparcie „ale trzeba”. Ja dalej „ale nie mam”, a ona to niech Pani poda kogoś ze znajomych. Żałosna… Mogła podać mi swój…”

gość: „Dlaczego od 2 tygodni nie są dostarczone gazetki [...] … tyle razy były zgłaszane skargi i nikt z tym nic nie robi…. od 2 tygodni nie dostarczają mi gazetek i pytałam się znajomym i na centrum na ktatowickiej stroszku nie ma gazetek i okazało się że pojawiają się dopiero w czwartek albo póżno w środę dlaczego tak jeżeli od środy zaczynają się promocje …”.

Brauli: „W supermarketach [...] pojawiły się ławki. Nareszcie jest gdzie usiąść i odpocząć. [...] Nie trzeba się już wieszać na wózkach, ciągnąć za żoną robiącą zakupy lub podpierać ścian”.

Warto myśleć o kliencie, o poprawieniu komfortu robienia zakupów, o jakości obsługi, i o innych elementach, które z pewnością zauważy i … doceni. Czy już wiesz, co zrobisz dalej w tej sprawie?

Dodaj swój komentarz

Strona główna | Oferta współpracy | Szkolenia dla handlowców | Szkolenie telemarketing | Audyt sprzedaży | Doradztwo sprzedażowe
Oferta współpracy | Polityka prywatności | Polityka Cookies | Mapa strony | Polecany hosting |

stat4u
css.php
Czytaj równieżclose